Thursday, June 14, 2012

Wanita Ini Menghabiskan RM45 ribu Hanya Untuk Membesarkan Punggungnya



Seorang wanita menghabiskan $ 15.000 untuk membesarkan punggung dan pinggul dengan suntikan haram. Suka dukanya sebagai orang yang ketagihan membesarkan bentuk tubuh dan rahsia dari pasar kosmetik gelap akan segera diungkap dalam bukunya yang berjudul 'Shot Girls'.

Wanita kulit hitam berusia 30 tahun ini bernama Vanity Wonder. Ibu dari dua anak tersebut kini memijak usia 30 dan menceritakan bagaimana kisahnya sampai ketagihan disuntik dengan cecair silikon di bahagian pinggul dan bokongnya, seperti dipetik dari Dailymail.

5 tahun yang lalu, ia mula melakukan suntikan ini untuk menyokong kerjayanya sebagai penari erotik di sebuah kelab malam. Saat itu ia merasa dirinya masih muda dan melakukan suntikan atas dasar nafsu sesaat tanpa berfikir.

Dalam bukunya, ia menceritakan bagaimana banyak wanita mencari penyelesaian murah untuk mendapatkan bentuk tubuh yang mereka mahu. Mulai dari ibu yang membawa anaknya yang masih 17 tahun hingga wanita 70 tahun untuk sekadar memasang gigi palsu hingga operasi kecantikan.

Alasannya menulis buku ini adalah keinginannya yang besar untuk meluruskan anggapan yang keliru tentang suntikan silikon pada wanita. Ia mengungkap bahawa banyak wanita melakukan suntik perbesar tubuh yang haram dan berisiko kematian dan jangkitan untuk memuaskan pasangannya dan lebih menarik di mata orang lain.

Ahli kecantikan John Smith menilai tindakan suntikan silikon yang sah pasti sangat mahal. Namun banyak orang yang berusaha mencari keuntungan dengan menawarkan harga murah dengan menggunakan bahan kimia yang berbahaya seperti simen atau getah ban mobil.

Vanity juga mengaku bahawa buku yang mengandungi kisah-kisah menyeramkan ini justru membuat banyak wanita penasaran bagaimana mendapatkan suntikan haram tersebut. Tidak sedikit pula yang jadi membatalkan niatnya kerana tidak sedikit wanita yang jadi memiliki cacat kekal pasca melakukannya.



Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami.. 

No comments:

Post a Comment