Sunday, June 3, 2012

[Video] Kejam..!!.Seeokor Anak Anjing Di Jadikan Guni Pasir Tinju Untuk Di Pukul


Nampaknya lelaki Korea yang satu ini benar-benar tidak punya hati nurani sama sekali! Seekor anak anjing yang tidak bersalah digantung dan dipukulinya bertubi-tubi bagaikan sansak tinju. Tidak hanya memukul, dia juga menendang anjing malang tersebut. Saat si anak anjing yang ketakutan itu tiba-tiba buang air, lelaki tersebut malah memukulnya dengan menggunakan sapu dan memakinya.

 Dalam video di bawah, kita juga boleh mendengar sang juru kamera tertawa geli melihat kelakuan kawannya yang sedang asyik menyiksa binatang. Lelaki yang dipercayai sebagai salah satu anggota tentera Korea (dilihat dari seragam kamuflase khas tentera yang dikenakannya) telah mencetuskan kemarahan netizen akibat tindakan kejamnya. Surat dakwaan pun telah dibuat dan diserahkan kepada pihak polis.

 Peringatan! Video di bawah ini mengandungi unsur kekerasan. Bagi yang tidak tegaan seperti saya (terus terang ... saya nontonnya juga sambil intip-intip), terutama para pencinta binatang, saya sarankan untuk tidak melihatnya.

 Lihat Videonya :



Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami. 

No comments:

Post a Comment