Monday, June 4, 2012

Kostum Hulk Gagal, Kulit Lelaki ini Menjadi Hijau Kekal

Posted By Tabek Puang  

Paulo Henrique dos Santos berubah menyerupai tokoh komik Hulk yang mudah mengamuk. Hal ini terjadi ketika disedarinya bahawa cat yang dia gunakan untuk menyerupai Hulk, ternyata tidak boleh dibilas.

Awalnya dia sengaja mewarnai tubuhnya untuk mengambil bahagian dalam parade bertema pahlawan dalam komik. Lelaki yang bekerja sebagai pegawai kolam renang itu keliru menggunakan cat yang digunakan untuk peluru berpandu balistik dan kapal selam nuklear kerana dirinya tidak mencari cat tanda biasa, Hasilnya cat ini justeru membuat masalah pada dirinya sendiri.

 Cat tersebut ternyata sukar untuk dihapuskan, tidak seperti cat biasanya. Dia sudah mandi sebanyak 20 kali, namun tubuhnya masih tetap disaluti warna hijau. Dia khuatir cat industri itu boleh meninggalkan racun timbal pada tubuhnya, meskipun saat ini dia belum menunjukkan gejala apapun.

 Setelah menggunakan sabun, syampu sampai cecair pencuci baju serta alkohol, cat itu akhirnya berhasil lepas dari tubuh Paulo. Ia pun sepertinya jera dengan perbuatan bodoh itu. "Saya tidak akan lagi mengulangi perbuatan bodoh ini. Tahun lalu saya juga menggunakan kostum yang sama, tetapi berjaya dibersihkan dengan mudah," ujar Paulo, seperti dikutip The Sun.








Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami.. 

No comments:

Post a Comment