Saturday, June 2, 2012

Budak 2 Tahun Dari Rusia Ini Debesarkan Oleh Kambing



Seorang anak lelaki berusia dua tahun yang dibesarkan oleh kambing, telah dibawa ke dalam rawatan oleh pekerja sosial di Rusia. Anak kecil liar yang kekurangan gizi bernama Sasha T itu ditinggalkan bersama-sama dengan binatang oleh ibunya yang tidak bertanggung jawab, Marina (40), di wilayah Rostov, membuatnya dan tidak boleh belajar bercakap, makan atau menggunakan tandas.

 "Ia bermain dan tidur bersama-sama dengan kambing, dan tinggal di bilik yang sama," tulis laman berita life.ru yang dipetik Dailymail. "Ketika kami masuk, ibu Sasha tidak ada disana," kata Irina Bochkova, wakil kepala badan sosial di bandar Shakhti.

 "Dia duduk di bilik kotor dan bau yang sedingin ais dengan keadaan telanjang. Keadaan ini mengancam jiwanya setiap masa. Kami kemudian terus bergegas membawanya ke hospital. "Tambahnya. Menurut keterangan doktor, akibat cara hidupnya ini otak Sasha belum berkembang dengan baik, dan beratnya satu pertiga dari kanak-kanak normal seusianya.

Dokter anak, Natalya Simonina berkata: "Ia menolak untuk tidur di katil. Dia cuba untuk tidur di bawah tempat tidur dan sangat takut pada orang dewasa. " "Dia cuba untuk menyelesaikan segala sesuatu yang dilihatnya termasuk tingkap dan perabot. Dia tidak boleh bercakap atau memegang sudu dan tidak tahu apa yang harus dilakukan dengan mainan, dan bahkan tidak cuba untuk bermain dengan mereka. "Tambah Natalya.


Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami.  

No comments:

Post a Comment