Tuesday, May 29, 2012

[Video] Nenek 80 Tahun Hampir Mati Ketika Melakukan Terjunan Payung Di Udara



Seorang wanita berumur 80 tahun, terakam di dalam sebuah video yang memaparkan insiden payung terjun. Rakaman tersebut menunjukkan seorang pesara, bernama Laverne, bercakap dengan sangat yakin bahawa dirinya akan melompat terlebih dahulu.

Ketika ditanya mengapa Ia memutuskan untuk terjun payung, Laverne mengatakan bahawa Ia ingin sekali melakukannya, "Selama 40 tahun," dan dirinya menyatakan dengan sangat yakin: "Hari ini Ya hari ini!"


Tapi apa yang terjadi? Semua yang sudah dirancang tidak berjalan sesuai dengan yang dirancang.

Wanita itu tiba-tiba ketakutan dan nervous, kerana momen saat dirinya mau melompat tinggal sebentar lagi, dan Ia pun dipaksa dan didorong dari dalam pesawat untuk boleh segera terjun payung serta mengambil posisi sebelum terjun.

Istrukturnya mengatakan, "Bagaimanapun, Aku harus mendesaknya keluar, dan akhirnya Kami keluar."

"Dapat anda lihat berkali-kali, Kami bergolek-golek di udara, hingga pada akhirnya pesara itu tergantung di sebuah tali payung terjun yang kelajuannya dianggarkan mencapai 120mph, sebelum meluncur ke tanah," ungkap si pengajar Laverne tersebut.

Akhirnya semuanya boleh diatasi. Walaupun Laverne terguncang, tapi dirinya masih boleh selamat dari sebuah kematian.


Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami.

No comments:

Post a Comment